Pembankang Akan Tebus Malaysia Setelah Tergadai Sebab TPPA


Menurut teori pembangkang Malaysia akan tergadai kerana menyertai TPPA,bagaimana pula dengan negara lain termasuk Amerika yang turut menerima TPPA.
Antara negara kaya di rantau ini seperti Brunei juga akan tergadai jika mengikut ilmu hisab para pemimpin pembangkang.

Tarikh 50 Januari nanti sahlah Malaysia tergadai kerana menyertai TPPA,pemikiran pemimpin pembangkang rendahnya sampai ke lantai tidak akan faham apa sebenarnya keberhasilan dengan menyertai TPPA.

Oleh kerana tidak faham dan malu bertanya maka himpunan bantah TPPA akan diadakan pada 23 Januari ini di Kuala Lumpur.
Himpunan tersebut menyerlahkan lagi tahap kebodohan jemaah pembangkang yang dulunya sibuka sebar dakyah BR1M adalah rasuah, padahal yang telan depa juga.

Semasa GST baru diperkenalkan,depa juga kata GST salah satu cara tindas rakyat,sekarang dah diam sebab depa sendiri tahu jika tidak dibantu oleh kutipan GST,silap-silap elaun depa sebagai wakil rakyat pun tak dapat,sebab wang negara semakin kurang sebab harga minyak dunia menjunam.

Beberapa bulan ini sibuk pula menyebar dakyah,kononya Malaysia tergadai apabila menyertai TPPA.

Yang mana setaraf pemikirannya dengan pembangkang turut percaya,sedangkan TPPA belumpun dilaksanakan, setelah dilaksanakan nanti penyokong pembangkang juga turut tergadai sebab negara ini tergadai kerana TPPA.
.
Oleh kerana kesemua negara yang menyertai TPPA termasuk Amerika akan tergadai,siapa pula nak tebus,harapkan pembangkang mereka pun turut tergadai sebab Malaysia dah tergadai.

-Hot Kelate


Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Pembankang Akan Tebus Malaysia Setelah Tergadai Sebab TPPA"

Post a Comment