Rupanya Yang Fitnah Perdana Menteri Ialah Orang Gila


HOT KELATE-Khalid Samad begitu marah dengan seberan dibuat oleh pihak tidak bertanggungjawab kononya PAN menyokong LGE sebagai calon Perdana Menteri.

Tahu marah pula apabila PAN dikaitkan namun senyum apabila Datuk Seri Najib difitnah oleh rangkaian pembangkang dalam Isu 1MDB serta cicin RM24 juta yang dikaitan dengan Datin Seri Rosmah Mansor.

Dalam Malaysiakini(http://ift.tt/1U3aVUb)khalid samad dilaporkan berkata “Hanya yang gila akan percaya fitnah gila sebegitu rupa,”.

Secara tak langsung Khalid samad akui dalam pembangkang ramai diperingkat pemimpin dan penyokong yang gila,kerana percaya fitnah terhadap pemimpin BN terutamanya dalam isu pembunuhan Altantunya yang cuba dikaitan dengan Datuk Seri Najib

Sepatutnya Khalid Samad berpesan kepada seluruh penyokong terutamanya para pemimpin pembangkang agar tidak mempercayai fitnah terhadap Perdana Menteri selagi tiada wujudnya bukti kukuh,kalau tidak mahu dikatakan gila.

Kebiasaan orang gila tidak akan mengaku dirinya gila,kelaziman ini kebarangkalian sudah berjangkit kepada penyokong dan pemimpin pembangkang.


Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Rupanya Yang Fitnah Perdana Menteri Ialah Orang Gila"

Post a Comment