Akui Sedang Mengenali Seseorang

http://ift.tt/1Oo9LAM

Pelakon Siti Saleha, aktres popular menerusi drama-drama TV3 mengakui bahawa dia kini dalam proses mengenali hati budi seorang jejaka yang belum mahu didedahkan identitinya.

“Masih terlalu awal untuk bercerita lanjut tentangnya sebab kami baru sahaja kenal. Namun di sini ingin saya katakan saya selesa dengan personalitinya yang sangat kelakar dan menghiburkan,” katanya kepada sebuah portal hiburan.

Menurut pelakon drama Uda dan Dara ini lagi, dia akan memperkenalkan jejaka ini kepada kedua ibu bapanya bila mereka sudah bersedia nanti.

“Bila kami sudah saling mengenali antara satu sama lain dalam tempoh setahun atau lebih barulah saya akan bawa dia untuk berjumpa dengan keluarga,” ujarnya.

Sebelum ini Media Hiburan Online pernah bertanya adakah Siti Saleha, 26, sudah menemui cinta hatinya? Atau mungkin sudah fobia selepas percintaan selama dua tahun itu gagal? Namun Siti Saleha hanya menjawab, sampai masanya bila sudah ada pengganti saya akan maklumkan.

Jika benarlah jejaka terbaru ini bakal mencuri hati Siti Saleha untuk dijadikan pasangan sehidup dan semati, Media Hiburan Online ucapkan semoga perhubungan kali ini menjadi sehingga ke jenjang pelamin.


Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Akui Sedang Mengenali Seseorang"

Post a Comment